Social Media/Działania e-Public Relations i e-Marketing

Komunikacja internetowa poprzez portale społecznościowe, blogi i mikroblogi.

W odpowiedzi na najbardziej aktualne trendy w globalnym Internecie przedstawiamy Państwu ofertę zintegrowanych działań z zakresu komunikacji internetowej poprzez tzw. Social Media (blogi, mikroblogi, portale społeczności internetowej).

Aktywna obecność w Social Media to standard komunikacji internetowej i uzupełnienie podstawowego działania, czyli prowadzenia poprawnie skonstruowanego, dobrze spozycjonowanego serwisu www.

Budujemy i podtrzymujemy relacje z internautami skupionymi wokół Państwa firmy lub marki.

W ramach działań w Social Media zapewniamy:

  • obsługę i prowadzenie kont, stron i profili firmowych; pozyskiwanie fanów i sympatyków firmy lub marki

aktywna komunikacja z użytkownikami, moderowanie rozmów i inicjowanie buzz’u wokół firmy lub marki; budowanie profesjonalnego profilu poprzez prowadzenie branżowej komunikacji (statusy, aktualności, artykuły, komentowanie bieżącej sytuacji branży); monitorowanie wizerunku firmy lub marki.

Doskonale znamy: Facebook, Twitter, Google+, Instagram, Goldenline i wiele innych serwisów.

  • promocję poprzez konkursy i aplikacje

budujemy akcje konkursowe zawsze zgodnie z zasadami i regulaminami, wykorzystujemy certyfikowane aplikacje

  • realizację kampanii wirusowych

inicjujemy reklamy o charakterze wirusowym (wideo, grafika, multimedia)

  • prowadzenie blogów i mikroblogów

Prowadzenie firmowego bloga jest dziś klasycznym działaniem wpisanym w strategię Public Relations. Dzięki tej platformie możemy nie tylko informować o aktualnościach w naszej firmie, blog to miejsce pokazywanie alternatywnego oblicza naszego przedsiębiorstwa, to miejsce komentowania sytuacji w branży, na blogu realizować się mogę również pracownicy dzieląc się swoimi pasjami. Stosujemy najlepsze platformy blogerskie: Blogspot.com, Wordpress.com, Tumblr.com

Mikroblog to bardzo szybka platforma krótkich komentarzy, Twitter.com to największy mikroblog świata, pod koniec 2011 roku uruchomił polskojęzyczną wersję, co ważne z Twittera bardzo chętnie korzystają dziennikarze, również ci branżowi, specjalizujący się w różnych dziedzinach.

  • obsługę i prowadzenie kanału multimedialnego

Portal Youtube to największy na świecie serwis broadkastowy, obok Google jest jedną z najpopularniejszych domen (również w polskim Internecie), właśnie dlatego aktywność na kanale Youtube związana z Państwa firmą lub marką daje nie tylko świetne efekty pozycjowania, ale to również możliwości dotarcia z kampanią promocyjną do tysięcy internautów.

  • realizację kampanii reklamowych w mediach społecznościowych

Dajemy możliwość wykorzystania ściśle wycelowanej w Państwa klientów reklamy w mediach społecznościowych, np. na Facebook.