tel.: +48 600 610 210
Projektowanie stron www
Projektowanie stron www
Sklepy internetowe E-commerce
Sklepy internetowe E-commerce
Autorski system CMS
Autorski system CMS
Wybrane realizacje
www.witeska.pl
Projekt obejmował wykonanie logo, grafiki i materiałów standaryzacyjnych. Wdrożyliśmy całość i osadziliśmy na naszym autorskim systemie CMS.
www.speed-trans.biz
Projekt obejmował wykonanie logo, grafiki i materiałów standaryzacyjnych. Wdrożyliśmy całość i osadziliśmy na naszym autorskim systemie CMS.
Góralska Chata
Jeden z naszych ostatnich projektów obejmował przygotowanie materiałów standaryzacyjnych (wizytówki, papier firmowy, logo, księga znaku) oraz strony internetowej dla Góralskiej Chaty.
Osada Karbówko
W podobnym do Góralskiej Chaty klimacie tworzyliśmy projekt strony dla leżącej nieopodal Golubia Dobrzynia Osady Karbówko.
Villa Park
Znany ciechociński hotel Villa Park powierzył nam pracę nad odświeżeniem swojej strony internetowej oraz materiałów standaryzacyjnych. To efekt naszej pracy.
Restauracje centrum Gdyni
Gdynia zleciła nam przygotowanie materiałów informacyjnych i folderów dla projektu "Szlak Kulinarny - restauracje centrum Gdyni".

Identyfikacja wizualna

Tworzenie tożsamości wirtualnej Państwa marki, usługi, produktu.
Spójna strategia każdej działalności w firmie to przede wszystkim znak rozpoznawczy w branży oraz wzmocnienie wizerunku firmy. Zakomunikowanie otoczeniu iż przy każdej okazji będą mieli Państwo do czynienia z takim samym rozkładem szaty graficznej, takim samym umiejscowieniu loga i kolorów w dowolnej jednostce firmy. Identyfikacja wizualna to przede wszystkim utrwalenie w potencjalnych klientach spójnej strategi i wizerunku Państwa przedsiębiorstwa.

Identyfikacja wizualna to krok naprzód w zakresie rozpoznawalności firmy. To efektywny system wyróżniania się w branży jednolitą strukturą oprawy wizualnej.

System identyfikacji wizualnej zwykle przyjmuje formę księgi, w której opisane są zasady korzystania z logo i nazwy, tworzenia dokumentów firmowych, kolorów i typografii.

Na identyfikacje wizualną składają się:

  • logo firmy - rozpoznawana część znaku firmowego całej jednostki firmy czy korporacji
  • logo firmy naniesione na każdą część użytków publicznych: papier firmowy, teczki, koperty, znaczki, wizytówki, bloki notatkowe, ulotki, układ reklamowy ogłoszeń, faktury
  • kolory firmowe, wielkość symboli: muszą współgrać z założeniami całej jednostki firmy.
  • symbole dekoracyjne( umieszczone w oddziałach firmy, na zewnątrz budynku)
  • druki firmowe (papier, koperty, dokumenty i inne)
  • identyfikatory pracowników
  • wystrój stoisk targowych
  • aranżacja wnętrz siedziby firmy oraz wygląd otoczenia
  • tablice i tabliczki informacyjne, szyldy reklamowe
  • materiały drukowane dla celów public relations
  • środki transportu (samochody ciężarowe, osobowe, autobusy)
  • ubiór pracowników (kolorystyka ubrań)

Wszystkie koncepcje dopasowania loga do struktur Państwa firmy oraz zasad ich użytkowania i sposobu stworzenia takiego wizerunku możemy przygotować w tak zwanej księdze zasad identyfikacji wizualnej (Księga CI) w formie drukowanej oraz na płycie CD. 

Księga zawiera instruktaż posługiwania się: logo oraz kolorami (kolory podstawowe i dopełniające) umiejscawiania ich (układ ochronny, pole ochronne) na wybranych środkach przekazu (papier firmowy, samochód firmowy, broszura informacyjna, papier faksowy, wizytówki, okładki, koperty, naklejki)

USŁUGI INTERNETOWE       PRODUKTY INTERNETOWE       GRAFIKA       FOTOGRAFIA       E-REKLAMA       PORTFOLIO       KONTAKT